منوی اصلی
×
صفحه اصلی
معرفی نمایندگی
انواع تعمیرات تخصصی
تعمیرات صوتی و تصویری
تعمیرات انواع دوربین
فروشگاه ها
فروش تلویزیون های سونی
فروش و نمایندگی های تلویزیون سامسونگ
فروش و نمایندگی های تلویزیون ال جی
فروش و نمایندگی تلویزیون X-Vision
فروش و نمایندگی تلویزیون اسنوا
آدرس و شماره تماس
خدمات کرمی
نمایندگی تعمیرات تلویزیون
صفحه اصلی
تعمیرات محصولات سونی
تلویزیون های سونی
تلویزیون سونی براویا
تعمیرات دوربین
تعمیرات LCD
تعمیرات LED
تعمیرات بورد تلویزیون
تهیه قطعات تلویزیون
تعمیر دوربین فیلم برداری
تعمیر انواع برند های تلویزیون
تعمیرات صوتی و تصویری
فروشگاه ها
پیوندها
درباره ما
ارتباط با ما
تلفن : 08337279825
08337221003
رسول مسجدی :
09188314756
دفتر مرکزی : 08337221003
تعمیرگاه : 08337279825
دفتر مرکزی : 09188314756
تعمیرات تخصصی تلویزیون های سونی در استان کرمانشاه
نمایندگی رسمی تعمیرات و قطعات تلویزیون رنگی در استان کرمانشاه
اطلاعات بیشتر
نمایندگی رسمی سونی در کرمانشاه
تعمیر و سرویس ، آپدیت نرم افزار ، تعمیر دوربین های دیجیتال و خانگی ، تعمیر و تهیه قطعات LCD , LED , OLED
اطلاعات بیشتر
قبلی
بعدی
تعمیرات و سرویس تلویزیون
در سراسر استان کرمانشاه
آپدیت و بروز رسانی نرم افزار
بروز رسانی نرم افزارهای انواع تلویزیون
LED , OLED , LCD
تعمیرات تخصصی انواع صفحه نمایش تلویزیون
Label
تعمیرات انواع دوربین
تعمیر و سرویس انواع دوربین های دیجیتال و خانگی
سرویس رفت و برگشت
سرویس رفت و برگشت دستگاه جهت سهولت و راحتی مشتری
تهیه و تعمیر برد
تهیه انواع قطعات ، انواع برد دستگاه در برندهای مختلف
هواپیمای برقی یک گام به واقعیت نزدیک تر شد
منبع :
Interesting Engineering
محققان بخش های مختلف موتور را آزمایش کردند تا نشان دهند ابزار قادر به تولید یک مگاوات برق است.
با توجه به تمرکز رهبران جهان برای به صفر رساندن انتشار گازهای گلخانه ای تا ۲۰۵۰ میلادی، صنعت هوانوردی باید از حداکثر نوآوری های موجود در دستیابی به این هدف استفاده کند. هواپیماهای بزرگ که مسافر و بار حمل می کنند، دی اکسید کربن زیادی تولید می کنند. این درحالی است که هنوز برقی کردن صنعت هوانوردی در ابتدای مسیر است و نمی توان آن را در موتورهای بزرگ جت ها به کار برد.
این درحالی است که موتور های ابداعی فقط می توانند چند صدکیلووات برق تولید کنند. اما هواپیماهای بزرگ نیازمند بازده بیشتری از موتورهایشان هستند بنابراین مهندسان MIT دست به کار شدند تا یک موتور برقی یک مگاواتی بسازند.
برای تولید موتور برقی یک مگاواتی نخست باید شیوه عملکرد موتور برقی را درک کرد. به طور معمول موتورهای برقی از انرژی الکتریکی برای تولید میدان مغناطیسی استفاده می کنند. این روند به طور معمول با ارسال جریان از طریق سیم پیچ های مسی انجام می شود.
یک آهنربا نزدیک سیم پیچ ها و در جهت ایجاد میدان مغناطیسی قرار می گیرد که یک پروانه یا پیشرانه را به حرکت در می آورد. برای تولید برق بیشتر باید از سیم پیچ های مسی بزرگ تر استفاده کرد. با این وجود گرمای ناشی از این فرایند نیز بیشتر می شود و در نتیجه باید عناصر خنک کننده به سیستم اضافه کرد.
تمام این تجهیزات وزن موتور را افزایش می دهند و در نتیجه استفاده از آن برای مقاصد هوایی نیز سخت تر می شود.
محققان ام آی تی یک موتور ابداع کردند که از یک پروانه پرسرعت در آن استفاده شد که آهنرباهایی روی آن قرار گرفته اند که قطب هایشان در جهت های مختلف است و همچنین یک استاتور فشرده نیز داخل پروانه قرار می گیرد اما با مجموعه ای پیچیده از سیم پیچ های مسی در داخل پر شده است. همچنین محققان یک سیستم الکترونیک توزیع برق را با کمک ۳۰ صفحه مدار سفارشی ساختند تا دقیقاً جریان برق را از طریق سیمپیچهای مسی در فرکانسهای بالا تغییر دهند.
صفحه مدارها نزدیک به موتور قرار دارند تا میزان خسارت حین انتقال را کاهش دهند و از سوی دیگر با یک مبدل گرما یکپارچه شده اند تا هنگامیکه قطعات در حال کار هستند، هوا را خنک کنند. در حال حاضر محققان این قطعات را به طور جداگانه آزمایش کرده اند و معتقدند طراحی سیستم می تواند یک مگاوات بازده را تولید کند.
قرار است در ماه های آینده قطعات سرهم بندی و موتور به طور کامل تست شود. محققان اطمینان دارند که موتور می تواند انرژی مورد نیاز یک هواپیمای منطقه ای را تامین کند.
لینک مرتبط با خبر :
هواپیمای برقی یک گام به واقعیت نزدیک تر شد