منوی اصلی
×
صفحه اصلی
معرفی نمایندگی
انواع تعمیرات تخصصی
تعمیرات صوتی و تصویری
تعمیرات انواع دوربین
فروشگاه ها
فروش تلویزیون های سونی
فروش و نمایندگی های تلویزیون سامسونگ
فروش و نمایندگی های تلویزیون ال جی
فروش و نمایندگی تلویزیون X-Vision
فروش و نمایندگی تلویزیون اسنوا
آدرس و شماره تماس
خدمات کرمی
نمایندگی تعمیرات تلویزیون
صفحه اصلی
تعمیرات محصولات سونی
تلویزیون های سونی
تلویزیون سونی براویا
تعمیرات دوربین
تعمیرات LCD
تعمیرات LED
تعمیرات بورد تلویزیون
تهیه قطعات تلویزیون
تعمیر دوربین فیلم برداری
تعمیر انواع برند های تلویزیون
تعمیرات صوتی و تصویری
فروشگاه ها
پیوندها
درباره ما
ارتباط با ما
تلفن : 08337279825
08337221003
رسول مسجدی :
09188314756
دفتر مرکزی : 08337221003
تعمیرگاه : 08337279825
دفتر مرکزی : 09188314756
تعمیرات تخصصی تلویزیون های سونی در استان کرمانشاه
نمایندگی رسمی تعمیرات و قطعات تلویزیون رنگی در استان کرمانشاه
اطلاعات بیشتر
نمایندگی رسمی سونی در کرمانشاه
تعمیر و سرویس ، آپدیت نرم افزار ، تعمیر دوربین های دیجیتال و خانگی ، تعمیر و تهیه قطعات LCD , LED , OLED
اطلاعات بیشتر
قبلی
بعدی
تعمیرات و سرویس تلویزیون
در سراسر استان کرمانشاه
آپدیت و بروز رسانی نرم افزار
بروز رسانی نرم افزارهای انواع تلویزیون
LED , OLED , LCD
تعمیرات تخصصی انواع صفحه نمایش تلویزیون
Label
تعمیرات انواع دوربین
تعمیر و سرویس انواع دوربین های دیجیتال و خانگی
سرویس رفت و برگشت
سرویس رفت و برگشت دستگاه جهت سهولت و راحتی مشتری
تهیه و تعمیر برد
تهیه انواع قطعات ، انواع برد دستگاه در برندهای مختلف
آمار تصادفات ناشی از اتوپایلوت تسلا بیش از حد تصور است
منبع :
SlashGear
گزارش واشینگتنپست نشان میدهد که فنآوریهای کمکراننده اتوپایلوت و خودرانکامل (FSD) تسلا در تعداد بیش از حدی از تصادفات - هم مستقلاٌ و هم در مقایسه با رقبا - نسبت به آنچه قبلاً تصور میشد دخیل بودهاند. در این گزارش با استناد به اطلاعات گردآوریشده توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراهها (NHTSA)، ادعا شده است که تسلا تقریباً با همه مرگهای ناشی از حوادث مرگبار مربوط به سیستمهای کمکراننده مرتبط بوده است.
تاکنون اتوپایلوت تسلا در 736 تصادف، شامل 17 حادثه مرگبار دخیل بوده است. شایان ذکر است که تعداد تصادفات مرگبار ثبت شده توسط NHTSA مربوط به فناوری تسلا قبلاً فقط سه بود، اما این تعداد اکنون به طور غیررسمی بیش از پنج برابر شده است. به نظر میرسد تصمیم ایلان ماسک، مدیر عامل این شرکت، برای حذف حسگر رادار از خودروهای تسلا و قرار دادن دوربینهای معمولی به جای آن، و همچنین عرضه گستردهتر پکیج FSD، ممکن است به افزایش تعداد تصادفات کمک کرده باشد. طبق گزارش The Post، نزدیک به دو سوم از تمام تصادفات مرتبط با اتوپایلوت و FSD تسلا تنها در سال گذشته اتفاق افتاده است.
در اوایل سال 2023، یک تسلا در حالی که سیستم کمکراننده آن فعال بود موجب تصادفی شد که باعث انباشته شدن چند خودرو و مجروح شدن 9 نفر شد. در سال 2021، NTSB نیز تحقیقاتی را در مورد تصادف یک «مدل 3» آغاز کرد که منجر به آتش گرفتن پکیج باتری و جان باختن دو نفر از سرنشینان خودرو بر اثر جراحات سوختگی شد.
رخدادهایی که برای وجهه تسلا خوب نیست
این نهاد نظارتی اکنون در حال تحقیقات از تسلا است؛ با این حال، این شرکت به رانندگان توصیه میکند که کنترل وسایل نقلیه خود را حتی با وجود درگیر بودن اتوپایلوت در دست بگیرند، اما مواردی وجود دارد که بازگرداندن دستهای راننده روی فرمان هم ممکن است کافی نباشد.
یکی از مستندترین مسائل مربوط به خودروهای تسلا - که منجر به فراخوانی در مقیاس بزرگ شده است - ترمز ارواح (phantom braking) است. این زمانی است که خودرو به طور ناگهانی سعی میکند سرعت خود را کاهش دهد، حتی اگر چیزی در جلوی خودرو وجود نداشته باشد که نیاز به ترمز داشته باشد. این ناهنجاری با دوربین ثبت شده است و یک سناریوی بالقوه خطرناک برای شخصی که پشت فرمان است ایجاد میکند.
مشکلات تسلا تا پایان راه درازی دارد. ماسک در گذشته بارها ادعا کرده است که سیستمهای کمکراننده تسلا ایمنتر از یک راننده انسانی است. با این حال، دادگاهی اخیراً تسلا را مورد سرزنش قرار داد، زیرا وکلای دادگستری استدلال کردند که ادعاهای ماسک در مورد فناوری تسلا دیپفیک رسانهای بوده است. علاوه بر این، اخیراً نیز ادعا شد که ویدیوی تبلیغاتی تسلا که این فناوری را به نمایش میگذارد صحنهسازی شده است و ظاهراً همه آن تحت نظارت ماسک بوده است.
لینک مرتبط با خبر :
آمار تصادفات ناشی از اتوپایلوت تسلا بیش از حد تصور است